Dla biur TMC

DLA BIUR TMC

Tripnet dla biur TMC powstał w oparciu o realne i dobrze nam znane potrzeby klientów biznesowych w zakresie obsługi podróży służbowych.

Nasze rozwiązanie umożliwia zarezerwowanie hoteli według preferencji klienta, kontrolowanie i akceptowanie wydatków z podziałem na cel podróży i zakresy budżetowe pracowników oraz zarządzanie stawkami hotelowymi.

&nbsp

Podróżnym przekazujemy obowiązki związane z planowaniem elementów wyjazdu firmowego zgodnie z regułami polityki podróży danej firmy czy korporacji. Kadrze kierowniczej natomiast umożliwiamy kompleksową koordynację, planowanie i monitorowanie procesu rezerwacji hotelowych dla pracowników wraz z możliwością ich szybkiej akceptacji lub odrzucenia.

&nbsp

W zautomatyzowanym systemie obiegu dokumentów integrujemy procesy rezerwacji pomiędzy hotelami a klientami w celu ich optymalizacji i rzeczywistego przyspieszenia jak też zwiększenia poziomu kontroli wydatków.

&nbsp

Platforma rezerwacji Tripnet oferuje całą gamę opcji i funkcjonalności szczególnie ważnych i potrzebnych dla biur TMC, między innymi:

Tripnet to

  • rozbudowane raporty
  • dostęp do KPI i statystyk
  • tworzenie i odwzorowywanie wielopoziomowej struktury sprzedaży
  • możliwość definiowania polityki podróży według potrzeb klienta
  • możliwość przydzielania podróżnych do wybranych menadżerów akceptujących
  • dodatkowe pola takie jak: centra kosztów, numer zamówienia, kod projektu, numer delegacji, itp.
  • rozbudowane uprawnienia i role użytkowników
  • obsługa bezpośrednich kontraktów hotelowych biura TMC lub klienta korporacyjnego
  • możliwość dostosowania wyglądu systemu Tripnet do własnej marki tzw. white-label
  • automatyczne i bezpieczne faktury podpisane cyfrowo
  • dostęp do faktur zakupowych bezpośrednio w systemie
  • innowacyjny sposób współpracy i realizacji płatności do wybranych dostawców hotelowych
  • możliwość integracji i wysyłania danych rezerwacji do zewnętrznego systemu księgowego.