Tripnet dla biur TMC powstał w oparciu o realne i dobrze nam znane potrzeby klientów biznesowych w zakresie obsługi podróży służbowych.
Nasze rozwiązanie umożliwia zarezerwowanie hoteli według preferencji klienta, kontrolowanie i akceptowanie wydatków z podziałem na cel podróży i zakresy budżetowe pracowników oraz zarządzanie stawkami hotelowymi.
 
Podróżnym przekazujemy obowiązki związane z planowaniem elementów wyjazdu firmowego zgodnie z regułami polityki podróży danej firmy czy korporacji. Kadrze kierowniczej natomiast umożliwiamy kompleksową koordynację, planowanie i monitorowanie procesu rezerwacji hotelowych dla pracowników wraz z możliwością ich szybkiej akceptacji lub odrzucenia.
 
W zautomatyzowanym systemie obiegu dokumentów integrujemy procesy rezerwacji pomiędzy hotelami a klientami w celu ich optymalizacji i rzeczywistego przyspieszenia jak też zwiększenia poziomu kontroli wydatków.
 
Platforma rezerwacji Tripnet oferuje całą gamę opcji i funkcjonalności szczególnie ważnych i potrzebnych dla biur TMC, między innymi:
Tripnet to