Opis stanowiska:
- Stacjonarna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów, w skład której wchodzi: obsługa poprzez monitorowanie systemu rezerwacji, realizacja zapytań indywidualnych oraz grupowych,
- Praca w systemie rezerwacji z wykorzystaniem dostępnych narzędzi,
- Utrzymywanie relacji z Klientami firmy,
- Kompleksowe tworzenie, uzupełnianie i edycja korespondencji, raportów w zakresie działalności działu obsługi Klienta,
- Obsługa telefonicznych zgłoszeń typu “emergency”
Oczekujemy:
- Udokumentowanego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, gdzie byłeś/łaś odpowiedzialny/a za stacjonarną obsługę Klienta,
- Skrupulatności, dokładności i zaangażowania w wykonywaniu codziennych obowiązków,
- Pozytywnego nastawienia do pracy i powierzonych przez przełożonego zadań,
- Znajomości języka angielskiego, która umożliwi Ci swobodną komunikację,
- Znajomość języka francuskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- Znajomości obsługi komputera w tym pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Wsparcie przełożonego, bo każdy z nas pamięta swoje początki,
- Pracę w firmie, która dba o rozwój organizacji jak i swoich pracowników,
- Satysfakcjonujące warunki finansowe – zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy,
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy,
- Dbałość o podnoszenie Twoich kwalifikacji i kompetencji
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@tripnet.pl
Szanujemy swój i Wasz czas, dlatego prosimy o niewysyłanie aplikacji przez osoby, które nie spełniają postawionych na tym stanowisku wymagań.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).