Specjalista ds. Obsługi Klienta Branżowego z językiem rosyjskim

STANOWISKO

Specjalista ds. Obsługi Klienta Branżowego z językiem rosyjskim

Data dodania:

15.03.2017

Miejsce pracy:

Kraków

Opis stanowiska:

  • Stacjonarna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów, w skład której wchodzi: obsługa poprzez monitorowanie systemu rezerwacji, realizacja zapytań indywidualnych oraz grupowych,
  • Praca w systemie rezerwacji z wykorzystaniem dostępnych narzędzi,
  • Utrzymywanie relacji z Klientami firmy,
  • Kompleksowe tworzenie, uzupełnianie i edycja korespondencji, raportów w zakresie działalności działu obsługi Klienta,
  • Obsługa telefonicznych zgłoszeń typu „emergency”

 

Oczekujemy:

  • Udokumentowanego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, gdzie byłeś/łaś odpowiedzialny/a za stacjonarną obsługę Klienta,
  • Skrupulatności, dokładności i zaangażowania w wykonywaniu codziennych obowiązków,
  • Pozytywnego nastawienia do pracy i powierzonych przez przełożonego zadań,
  • Znajomości języka angielskiego oraz rosyjskiego, która umożliwi Ci swobodną komunikację,
  • Znajomości obsługi komputera w tym pakietu MS Office

 

Oferujemy:

  • Wsparcie przełożonego, bo każdy z nas pamięta swoje początki,
  • Pracę w firmie, która dba o rozwój organizacji jak i swoich pracowników,
  • Satysfakcjonujące warunki finansowe – zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy,
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy,
  • Dbałość o podnoszenie Twoich kwalifikacji i kompetencji


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@tripnet.pl

 

Szanujemy swój i Wasz czas, dlatego prosimy o niewysyłanie aplikacji przez osoby, które nie spełniają postawionych na tym stanowisku wymagań.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).